Strony

30 stycznia 2012

Myląc dzień wczorajszy z jutrem.

niedostępna dla płci przeciwnej . ♥

zrób ze mną coś swojego . ♥

chce poczuć smak Twojego ciała ;**

Podoba mi się gdy w czyimś uśmiechu jest chociaż trochę mojej zasługi .

kocham wczorajsze jutro <3



w głowie tylko odgłos pustego " kocham " .

na granicy szczęścia z samotnością .

Bywam obojętna .

Na stosie słów płoną obietnice .

Bóg wie, że się starałam .



ukryta tęsknota . 

Spoglądasz w dół , z piątego piętra bloku , wypuszczasz z ust dym z papierosa i myślisz o tym , że jest środek nocy , a ty marzniesz bez niego i tęsknisz. 

daję radę , choć czasem jest mi ciężko .

.Fuck you . Fuck life. Fuck love. Fuck friends

Im słabsza jesteś, tym silniejszą udajesz.



zatrzymując dym w płucach patrzę na świat, który trochę się pozmieniał.

Jebać to szczęście.

To zbrodnia emocje tłumić.

nie szukaj perfekcji . naucz się żyć z myślą , że wady są częścią doskonałości .

Rzygam moimi snami , w których ty grasz główną rolę .



Chciałam Ci to wszystko wygarnąć , ale jakoś nie mogę ..

napad stęsknionej czułości .

drażnisz mój umysł .

marzenia , a realność ... 

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)