Strony

26 stycznia 2012

na ulicy dziwnego szczęścia ;*

- Kocham Cię .
- Czemu ?
- Bo śnieg . ♥

- A kiedy przestaniesz mnie kochać ?
- Jeszcze nie słyszałam o człowieku , który znał datę swojej śmierci . <3

- Ej , Ty .
- Co ?
- Masz mnie przytulić i to już .
- Śnisz .
- O Tobie ? Zawsze . 

- Kim jesteś ?
- Architektem Twoich snów , projektantem uśmiechu , wynalazcą szczęścia .

- Mamo , co to właściwie jest miłość ?
- No to tak jakby Pan Chleb zakochał się w Pani Szynce. 
Pan chleb wiedział , że gdy będzie razem z Panią Szynką , 
nie przeżyją długo , mimo to stworzyli wspaniałą parę . 
Bo mocno się kochali . ♥

- Gdzie byłaś ?
- Na spacerze .
- Pachniesz papierosami i męskimi perfumami .
- Pachnę miłością mojego życia . ;* ♥

- A teraz powiedz mi dlaczego mnie kochasz , a właściwie za co .
- No bo zobacz . Jest takie coś , z czym takim bez takiego czegoś
 i samo z siebie wynika , że cię kocham . Teraz rozumiesz ? 
- Nie , nie bardzo , ale okej , tez Cię kocham .




- Kim chcesz zostać jak dorośniesz ? 
- Jego żoną ;*

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)