Strony

19 lutego 2012

płacę za Twoją rozrzutność , tęsknotą .



za mało odwagi , by czasem wprost coś powiedzieć sprawia , że wokół wciąż plątają się niespełnione nadzieje .

powiedz , że choć przez chwilę tęsknisz ze mną , że są takie momenty , w których brakuje Ci mnie , że są takie dnie , w których oddałbyś za mnie życie i powiedz , że kiedyś pokochasz mnie tak jak ja kocham Ciebie . no cholera powiedz to !

pomimo cierpienia i smutku pozwoliła mu odejść . tak jak chciał . to własnie nazywa się miłość. szczęście drugiego człowieka staje się ważniejsze od swojego .

stwierdziła , że był jej największym błędem . błędem wartym popełnienia .

nie musiała rozumieć sensu życia , wystarczyło spotkać kogoś , kto go zna . a potem zasnąć w jego ramionach jak dziecko , które wie , że ktoś silniejszy od niego chroni je przed wszelkim złem i narzeczeństwem . 

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)