Strony

5 maja 2012

nie bój się swoich uczuć .

nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.


czym byłoby życie bez miłości ?


nie jestem kurwą by dogodzić wszystkim. 







Lubie siedzieć na Twoich kolanach, spoglądać na Twoje usta i zerkać w oczy. W takich chwilach wiem, że mam już wszystko . ♥



zawsze słuchaj swego serca. ♥




będę księżniczką, jeśli wcześniej się nie wkurwię i nie wyląduję gdzieś na mieście, w jakimś klubie z kimś kto również lubi pić ..


co mnie łączy z tą szmatą? - wspólny facet .






A gdy nagle poczujesz, ze brakuje Ci mnie, zadzwoń i powiedz jak Ci cholernie zależy, a ja jak głupia przybiegnę do Ciebie i obejmę Cie najmocniej jak potrafię.



Potrzebowałam dnia, żeby Cię pokochać, a teraz potrzebuję całego życia, żeby Cię zapomnieć.


Te oczy, te włosy, te ruchy, ten uśmiech, to spojrzenie, ten on .


Nie mogę. nie potrafię. nie chcę. nie bez Ciebie.


burdel umysłu, teatr podświadomości .




przypadkowe znajomości , przypadkowe pocałunki , przypadkowe błędy .




Rozkochał, zranił, wyśmiał i nie dał zapomnieć.Czyli skrócona historia większości dziewczyn.



nie mszczę się na Tobie . po prostu lubię jak widzisz Mnie w objęciach jakiegoś małoznaczącego dla Mnie typa.


paradoksalnie jestem wulgarna i chyba z każdym dniem bardziej chamska .




nikomu nie powiem, że Twój głos jest moim ulubionym dźwiękiem.


Dziś nie odbieram telefonów, przetańczę całą noc, upiję się do nieprzytomności, zagadam z byle kim.. choć na chwilę chce zapomnieć o tobie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)