Strony

16 czerwca 2012

SŁOŃ ♥


` Pierwszy oddech masz od matki, my weźmiemy twój ostatni. `

` Wypij za tych co nie mogą i tych co odeszli. `

` Nie chce pierdolić bzdur, jak masz żyć i co robić. `
` Wierz mi, wszystko można sprzedać społeczeństwu, trzepią hajs na Papieżu i tragedii w Smoleńsku. `

` Starszy pan przy trumnie wyciera w rękaw spermę, z jego kochanki wydobywa się ferment to było pewne, że już jej nie zapłodni w końcu była martwa od ponad trzech tygodni. `
` Ja nie szukam w tym sensu, liczą się tylko zyski ludzka natura najbardziej kurewska ze wszystkich. `

` Ludzie nas nie rozumieją, ludzie są okrutni. `

` Mimo to czuł niedosyt, bo miłość nie jest łatwa, nosił w sercu dziurę, której nie potrafił zatkać. `
` Nie masz czasem wrażenia że bóg to hipokryta, ludzie umierają z głodu jak księża żrą do syta. `

` zdrowie brat. ` 

` Słuchaj zawsze tego co podpowie serce, nie daj sobą manipulować nigdy więcej. `
` Każdy z nas niesie swój krzyż i własną koronę z cierni. `

` Synu, wytęż słuch, to kilka szczerych słów, tutaj zwykła codzienność, to nie fabryka snów.  `

` Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę. `

` I czy tego chcesz czy nie jesteśmy tacy sami ziomek, nasze serca pompują krew, a łzy są słone. `

` Ze łzami w oczach mówił, że miłość jest ich nadzieją. `

` Skurwysynu, zawieszamy poprzeczkę tak wysoko, że nawet idąc na szczudłach nie wykurwisz w nią głową. `
` Nie chcę prawić morałów, bo sam nie jestem święty, w górę szkło, wypijmy za błędy. `

` Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób. `

` Jak masz własny intelekt, myśl sam, to nie boli, pierdol propagandę, nie daj się paranoi. `

` I nawet jak się położę to jestem od ciebie wyższy. `

` Zwykły szary dzień, ludzie kolorują wódką, grosze brutto, rzeczywistość mamy smutną. `

` Śmierć najukochańszej to ponadczasowa strata. `

` To ten obraz, który codziennie oglądam w TV, tam gdzie policja jest dobra, a sędziowie sprawiedliwi. `

` Modlitwy nie pomogą jeśli Bóg cię nie słucha, jedyny pewnik dotyczący życia to kostucha. `

` Wyższa liga, jej ciało mógł mieć jedynie w myślach. `


` Idę przez życie ze środkowym palcem uniesionym w górze. `

` Chcę się tak najebać żeby na pięć minut stracić wzrok. `

` Witamy w piekle, tu fałsz jest jak zaraza, jebać to co rząd zakazał, co mówią media i prasa. `


` Życie jest walką, musisz się bronić zaciekle, by mieć jak najmniejsze straty w wiecznej pogoni za piekłem. `

` Pierdol dwulicowców, fałszywi koledzy, cieszą ryj jak cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy. `

` Chodź tu, poznasz grę zwaną lodem, gdzie naliczmy punkty klaszcząc jajami o brodę. `

` Wrzucam luz, bo na chuj mam się spinać, jebać to nie mój klimat, ich życiorys to kpina. `

` Mój mic to niezarejestrowana broń palna, to wariat za kółkiem, rozpędzony tir. `

` Bądź jednym z tych, którzy mają wyjebane, każdy z nas jak żyjemy jest swego losu panem. `

` Znów pod koniec miesiąca brakuje kilku stów, to powtarza się tak często jak pełnia i nów. ` 

` Za te wszystkie chwilę z tamtych lat, za problemy których nigdy nie jest brak.`

` Będę po scenie biegać, aż zniosą mnie z niej na noszach. `

` Powstaliśmy z krwi przelanej na bitwach, w oczach płonie gniew, z ust płynie modlitwa. `

` Mimo to była piękna przy niej czuł się jak w niebie, więc pod osłoną nocy przewiózł zwłoki do siebie. `

` Wiem, że czasem sam tonę w morzu złych myśli i jedyne co z tego mam to psychiczne blizny. `

` Hip-hop we mnie tętni i nawet kiedy umrę, będę mieć zamontowane dwa subwoofery w trumnie. `

` Mam wersów w bród i wszystkie z nich są wielkie, a ty co najwyżej możesz pograć z ojcem w butelkę. `

` Niektórzy z nas już za życia kopią sobie groby. `

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)