Strony

2 listopada 2012

„Śmierć nie jest przeciwieństwem życia, a jego częścią” – Haruki Murakami, „Norwegian Wood”



` Wszyscy umrzemy. Tylko jedni wcześniej, drudzy później. Chodzi o to, by to odwlec. Jak najdalej. `
- A. Onichimowska, Hera moja miłość 




` Kiepskie miejsce na śmierć, ale z drugiej strony, jakie miejsce jest dobre, by umierać? `
- Jacek Piekara, Sługa Boży




` (...) Los człowieka często kończy się na długo przed śmiercią, (...) końcowego momentu losu nie należy utożsamiać z momentem śmierci (...) `


` Na samotność bowiem skazują człowieka nie wrogowie, lecz przyjaciele`


` Wyznawcami radości bywają przeważnie ludzie najsmutniejsi. `

- Milan Kundera, Nieznośna lekkość bytu




 ` Piekło jest ukryte w samym sercu raju. `
- P.Coelho, Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam



` Kochać się z kobietą i spać z nią to dwie namiętności nie tylko różne ale i przeciwstawne. Miłość nie wyraża się w pragnieniu spółkowania to pragnienie dotyczy przecież niezliczonej ilości kobiet, ale w pragnieniu snu a to dotyczy tej jednej jedynej kobiety. `
- Kunder, Nieznośna lekkość bytu




` Uciec nie znaczy tylko skadś odejść, lecz również dokądś dotrzeć.`
- Bernhard Schlink, Lektor


` Codziennie patrz na świat jakbyś widział go po raz pierwszy.` 
- Eric Emmanuel Schmitt, Oskar i pani Róża

___________________________________________________________________________________
Yhym. No to trzeba wszystko nadrobić.
Zaniedbuję bloga, przez szkołę, wiadomo. Standard.  Ale w wolne dni próbuje nadrabiać,  jeżeli mam chęci.
Mało kiedy piszę coś na blogu od siebie, ale chyba powinnam zacząć. Tyle dziewczyn prowadzi blogi , takie bardziej pamiętnikowe ? A dlaczego ? Może lepiej jest im się wygadać, opisać swoją sytuację? Nie wiem. Nie jestem pewna co one o tym sądzą. Ale według mnie to chyba dlatego.
Postanowiłam, że też coś będę bazgrać. Ale nie wiem czy będę miała chęci. Tak jak do robienia tych notek. Bo jak zacznę pisać, to wszystko nie będzie trzymać się kupy i będzie bez sensu.

Tak wgl mało jest czytających tego bloga. Więc nie wiem czy będę miała dla kogo pisać i czy ktoś te bzdury będzie czytał. Ale może jakoś się wkręcę i kogoś to zaciekawi.

No to zobaczymy jak mi wyjdzie^^

2 komentarze:

  1. „Śmierć nie jest przeciwieństwem życia, a jego częścią” - ten mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)