Strony

23 lutego 2013

Pih ♥

` Samotność jak gorączka, nocą dopada. `


` Ja wiem, że lepiej byłoby nie czuć nic. ` 

- Pih, Nigdy już nie wróci



` Uśmiech zaginął gdzieś zalany łzami, nieszczęście krąży wciąż pomiędzy nami. ` 
- Pih, Beze mnie


` Kolejna setka - w oczach obraz się rozmywa. ` 


` To do czego człowiek dąży, wszystko jest oszustwem. `


 ` Naprzeciw wszystkim przeciwnościom. `

- Pih, Nie żałuj mnie


` Zacząć od zera, zepchnąć w niepamięć.
Wszystkie problemy zamurować w ścianie. ` 


` Świat jest okrutny, lecz nie ma co się rozczulać. ` 


` Wszystkie problemy zamurować w ścianie. `

- Pih/ Peja, Zawsze muszę coś pierdolić


` Nie muszę być kimś kim nie jestem, bo przecież mam własne życie. `
- Pih, Nie potrzebuje być kimś kim nie jestem


` Potrafisz oddychać, ale nie potrafisz żyć. ` 

- Peja/Pih , Zbyt dużo bólu


` Dla szczerych ludzi nigdy nie zabraknie serca. `

 - Chada/ Pih, Puszka Pandory


` Czasami mam ochotę iść, nie patrzeć za siebie,
nie wracać, nie czuć nic i nic nie wiedzieć.`


` Od nowa zacząć wszystko, kolejny dzień.` 

- Pih, Cokowiek


` Śmiech często nie jest tym samym co uśmiech. `


` W przypadku wygranej możliwe, że więcej przegrasz. ` 


` Zemsta nigdy nie da satysfakcji. `

 - Pih , Moja mama mi mówiła


` Świat wyciera o Ciebie brudne ręce, czujesz,
 zbliża się najgorsze chociaż liczysz na najlepsze.` 


` Tu partia szachów, wychodzisz królem prosto,
stawiasz wszystko, bo nie masz nic poza wolnością. ` 

- Pih, Ulice bez jutra


` Tu życie tnie marzenia z precyzją jak chirurg.
Jeden krok do przodu, dwa kroki do tyłu. ` 

- Pih, Dokument


` I niech się wreszcie to co ma stać, stanie. `

 - Pih/Whitehouse/Dj Perc, Brutalna leksyka


` Właśnie nadszedł czas żeby z prawdą się pogodzić. ` 

- Pih, Potrzebny jest na to czas


` Niektórzy znają życie tylko z kolorowej prasy. ` 

- Pih, Hajsy Ponad Kurwy


` Kochasz życie, którym żyjesz, żyjesz życiem, które kochasz. ` 

- Paluch/Pih, Miłość do życia


` Życie, zamknięta pętla czasu, historii. ` 
- Pih, Czas


 ` Uciekasz, bierzesz rozbieg, jest tylko jeden sposób.
Trzeba się pogodzić z nieruchomością losu. ` 


` Nie są możliwe już happy endy. ` 

- Pih, Biegnij nie oglądaj się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)