Strony

26 listopada 2011

nie potrafiła nie myśleć o tym co się stało .

będę pieprzoną, wyrafinowaną damą, z papierosem w ręku, z czerwoną szminką na ustach, ubraną w czarną koronkową bieliznę, ze spojrzeniem wrednej suki.

Nie ograniczaj marzeń w obawie przed nazwaniem Cię "dziwką".

Nawet sobie nie wyobrażasz , ile rzeczy mówię ci w myślach .

Im bardziej Ci zależy, tym bardziej później będzie bolało.

Wiesz o czym marze ? Chcę zobaczyć Twoją minę na wiadomość o mojej śmierci

czas się ogarnąć , poukładać ten życiowy bałagan uczuć .

Uwielbiam gdy robisz mi malinkę i mówisz że to znak że jestem twoja.

Jesteśmy dla siebie trochę nielegalni, kochanie.

żyje jak żyje , krzywdy nikomu nie robie .

przekaż swojej nowej dziewczynie, że za miesiąc, moje drzwi będą otwarte dla niej, by słuchać jakim kretynem jesteś .

pierdole ten system udawanej miłości .

2 komentarze:

  1. wiesz ze przez malinki robi się rak.? :D
    ale świetnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ejj, jaki znowu rak ? ;D
    ja nie chcę mieć raka < lol2 >

    siostra <3 ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)