Strony

25 listopada 2011

` nigdy nie żałuj tego, co wywołało u Ciebie uśmiech ;*

- Ugryzł bym cie ! 
- Mmm, aż taka jestem słodka ? 
- Nie, masz ryj jak salceson. xd

- Mamo, mamo ! coś mi lata po pokoju i to świeci .
- Świetlika nie widziałaś, głupia ?
- To jest UFO, a nie świetlik.
- To się przywiąż dołóżka, żeby Cię nie zapierdoliło. xD


Gdyby nie było jutra, pewnie zadzwoniłabym do Ciebie i powiedziała, że zajebiście mi zależy..

Ostatnio brakuje mi zapewnień, czułości, wiary, świadomości, że jestem dla kogoś ważna..



No nie udawaj już takiego twardziela bejbe. bo nawet największy kozak potrzebuje miłości ;p

` W twoich oczach niebo lśni , w moich snach znów jesteś ze mną .. `


Sto Myśli Na Minutę, A W Nich Tylko Jedna Osoba... ; *

- Nie wiem jak mam jej to powiedzieć.
- Normalnie.
- Czyli ?
- Podejdź do niej i powiedz.
- A mogę wypróbowac na tobie ?
- Jasne.
- Kocham cię.
- No to teraz idź i jej to powiedz.
- właśnie to zrobiłem.






1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)