Strony

22 listopada 2011

trzy ostatnie słowa . przepraszam za krzywdy .

szacunek to świętość, nie szanujesz dobrych ludzi to zapłacisz za to gębą.

nie mów 'będę na zawsze' jeśli nie masz tego w planach.

a teraz poczuj smak mojej obojętności ziomek.

i jestem tą cholerną idiotką, która czasem nie potrafi ogarnąć samej siebie.

gdybym opowiedziała moim rodzicom moje życie, nie uwierzyliby że piętnastolatka może mieć aż tak rozbudowany życiorys. 


przyjaciel to ktoś przy kim można głośno myśleć .

przed Nami morze wódki do przepłynięcia . Niejeden melanż . twój wróg , to mój wróg !

kochać życie i nie być przez życie kochanym .

ja nie umiem żyć z ludźmi . więc wywieram na nich presje ! 


- Wiesz czym sie różni zakochanie od kochania ..? - nie wiem. ale ja kocham. - Nie kochasz.. Gdybys kochała widziała byś jego wady i akceptowała.. - Ale on nie ma wad.. - O tym własnie mówie..

tylko księżniczka potrafi namalowac tęczę szarym ołowkiem

Bo Książę zbyt szybko zapomniał, że miał kochać...

Powietrze pachnie jak malinowa mamba !

Wspomnienia uświadamiają mi jak bardzo spieprzyłam rzeczywistość

 

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)