Strony

1 kwietnia 2012

jeżeli ktoś pojawia się w Twoich snach, to znaczy , że za Tobą tęskni.




a 30 lutego powiem Ci jak bardzo Cię kocham.



a gdy On pojawia się na gadu, co chwila otwieram liste, by sprawdzić czy jeszcze jest. i bezustannie zadaje sobie pytanie "czemu jeszcze nie napisał?"



wystarczyło, że powiedziałeś mi 'siema', a z mojej twarzy do tej pory nie może zejść uśmiech.



- Wiesz czym różni się zakochanie od kochania ?
- Nie wiem, ale ja kocham.
- Nie kochasz. Gdybyś kochała, widziałabyś jego wady i je akceptowała.
- Ale on nie ma wad.
- O tym właśnie mówię.





Tworzyłam swoją własną listę cudów świata. Zająłeś wszystkie siedem pozycji.



czy  mógłbyś mnie przytulić i powiedzieć : wszystko będzie dobrze ?



cicho przyznaję, że najlepiej jest, gdy obok jesteś Ty.. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)