Strony

3 maja 2012

Kilka spojrzeń mówiących dobitnie o tym, co ważne. ♥


myliliśmy się, to nie to. teraz trzeba sobie odpuścić.




bo czuję dumę idąc z nim za rękę.




Kotku mam tu jointa, czy mógłbyś podać mi ogień ? ♥



cokolwiek postanowisz, to będzie twoja decyzja. jeśli ciągle żałujesz to już jest hipokryzja.





nawet jeśli teraz byś coś zmienił - powiedz sobie szczerze i tak byś tego nie docenił.



ładna dupa cię w życiu nie ustawi, przydałaby się jeszcze osobowość.



bo my będziemy tańczyć na barze, bo mamy taki kaprys i mamy w dupie czy ktoś nas na nim zauważy.



nigdy nie przypuszczałam, że skradniesz moje serce, nigdy nie przypuszczałam, że będę tak przez ciebie cierpieć.




wszystko wraca, nie da się zapomnieć. z życia nie można wymazać wspomnień .



dziś ludzie są mistrzami w romantycznym okazywaniu sobie uczuć. mówią 'kocham Cię' prosto w... ekran.




widzę, ze patrzysz, widzę, że tęsknisz. 


straciłeś mnie i teraz już nie istniejesz - to mi daję ogromną satysfakcję.



Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej.




kiedy masz ochotę pierdolnąć uczuciami o ścianę - to zakochanie.




 nawet nie wiesz, ile to dla mnie wszystko znaczyło. Niby nic - ale sam wiesz, że coś było .





gdyby właśnie jutro byłby koniec świata, co byś mi powiedział?





 mam ochotę teraz tak prosto z mostu walnąć, że Cię kocham i przytulić się do Ciebie, uwierz, że mogłabym to zrobić gdybyś tu był.







cześć, chciałabym Ci tylko powiedzieć, że przyszłość mnie przeraża, że chcę byś był obok.




Trzymam poziom i nie pierdol, że to kwestia gustu





 W życiu piękne są TYLKO chwile - spedzone z Tobą ♥




mówisz , że magia nie istnieje ? popatrz w jego oczy , analizując każdą ich plamkę . spójrz na jego uśmiech . poczuj jego usta , na swoich . gwarantuję , że zmienisz zdanie




taki dzień gdy wbijasz sobie paznokcie głęboko w wewnętrzną część dłoni.




słowa znaczą tyle, ile znaczy osoba, która je wypowiada.


Rozum nie czuje co serce myśli . ♥



Kochanie, bez ciebie jestem nikim, jestem taki zagubiony, przytul mnie Potem powiedz mi jak okropny jestem ale że mimo tego zawsze będziesz mnie kochać.



Patrzył się na nią jak na swojego prywatnego boga. Jak na wysoką, migoczącą gwiazdę. I choć było wiele innych, on widział tylko jedną - jemu przypisaną.

1 komentarz:

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)