Strony

19 sierpnia 2012

Niech ktoś zatrzyma wreszcie świat. Ja chce wysiąść.

Wspomnienia wracają, bo chcemy o nich pamiętać, przecież tak naprawdę są częścią nas. 



Życie to bajka, którą człowiek sam musi sobie wymyślić.



Czasami myślę, że to wszystko nie ma sensu.



Problem tkwi w tym, że pewni ludzie są niezastąpieni. 



Zaczynam się zastanawiać, czy sprawy sercowe kiedykolwiek bywają proste. 



Ile jeszcze razy zasnę z tą myślą, że nie tak miało być?



W życiu jest jak w matematyce, jeśli idzie zbyt łatwo, to prawdopodobnie robisz coś źle.



Proszę przytul mnie i powiedz, że wszystko będzie dobrze. Tylko tyle.



Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości... jak Ty.



Bez względu na to ile razy się załamię i upadnę.
Zawsze jest jakaś cząstka mnie,
która mówi, że to nie koniec, 
że trzeba wstać i po prostu pójść dalej. 



Pytasz mnie czy warto. Ja odpowiem Ci, że zawsze, bo jeśli cholernie Ci na czymś zależy, uprzesz się i zaprzesz samego siebie, stawisz czoło własnym słabościom i przeciwnościom losu, to możesz wszystko, a nawet więcej.



Nie, bo tu nie ma nieba.
Jeśli prześwit między wieżowcami.
No a serce, to nie serce.
To tylko kawał mięsa. 



Wracając do przeszłości, w wielu przypadkach można zniszczyć przyszłość.


3 komentarze:

  1. 'Pytasz mnie czy warto. Ja odpowiem Ci, że zawsze, bo jeśli cholernie Ci na czymś zależy, uprzesz się i zaprzesz samego siebie, stawisz czoło własnym słabościom i przeciwnościom losu, to możesz wszystko, a nawet więcej.' Kocham to. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ' Problem tkwi w tym, że pewni ludzie są niezastąpieni . '

    meeega ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)