Strony

14 sierpnia 2012

` Znów ten sam prosty plan kilka drinków i jest lżej `



` Czy jest jeszcze coś, co mogłoby dziś...
Na czas zawrócić nas,
zmienić zdarzeń bieg. `


` ja tylko znów chcę cię mieć przy sobie `







` Zamieniam życie na pustkę i sny . ` 


` Nie umiem powiedzieć tego, że wciąż jesteś dla mnie prawdziwym powietrzem. ` 







` Yes I love you say for the way I know we've been apart
It's an endless circle of poison arrow to my heart `

Powiedz 'Tak, kocham Cię', pomimo drogi przez którą byliśmy osobno
To niekończący się krąg trucizny, przeszywającej moje serce. 



` I love what you do to me
Need you to stay with me `

Kocham to, co mi robisz
Potrzebuję Cię, abyś został ze mną








` There’s plenty of time to sleep when we die `
Będzie pełno czasu na sen, kiedy umrzemy









` Don't run away
Just tell me that you will stay
Promise me you will stay `

Nie uciekaj
Po prostu powiedz mi, że zostaniesz
Obiecaj mi, że zostaniesz







` We're building it up
To break it back down
We're building it up
To burn it down
We can't wait
To burn it to the ground `
Tworzymy to
By znów to zepsuć
Tworzymy to
By to spalić
Nie możemy się doczekać
By spalić to doszczętnie







` We are one tonight
And we breathing in the same air `
Jesteśmy jednością dziś wieczorem
Oddychamy tym samym powietrzem







` If you love it like I love it
And you feel what i feel inside
If you want it like i want it
Then baby let's get it tonight `
 Jeśli kochasz tak jak ja
Jeśli czujesz w sobie to, co ja
Jeśli pragniesz tego, tak jak ja pragnę
W takim razie weźmy to dzisiejszej nocy







` I was so wrong
And now I really wanna make you come along
I just want you to see
You're the only one for me `
Byłam w błędzie
I teraz chciałabym zbliżyć się do Ciebie
Chcę abyś się przekonał, że
Jesteś dla mnie Tym jedynym


3 komentarze:

  1. Ten obrazek z przemijającym życiem i drzewem zawsze mnie rozbraja.


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ xd

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, rewanżuję się. ;)